Firma

Rebranding marki BOLL

BOLL to polska firma założona w 1993 roku, której celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów motoryzacyjnych i przemysłowych, które pomagają zwyciężać w codziennych wyzwaniach mechanicznych i lakierniczych. W 2024 roku, Dział Marketingu firmy BOLL rozpoczął proces ewolucyjnego rebrandingu marki, który w niniejszym wpisie pragniemy przedstawić w kontekście: tożsamości marki, skali rebrandingu oraz aspiracji.

Tożsamość marki BOLL

Nowe, oficjalne hasło marki BOLL to zdanie: Let’s WIN together. (zwyciężajmy razem). Nawiązanie do zwycięstwa w komunikacji marki BOLL wynika z połączenia co najmniej trzech faktów:

  1. Osobiste sportowe doświadczenia założycieli firmy BOLL, znacząco wpłynęły na efektywne stosowanie wartości sportowych w biznesie. Wytrwałość, praca zespołowa, ciągłe doskonalenie i szacunek do innych, to wartości które przyczyniły się do dynamicznego rozwoju obecności marki BOLL w ponad 40 krajach świata.
  2. Motorsport to część DNA firmy BOLL. Od początku swojej działalności, firma aktywnie wspiera organizację różnego rodzaju wydarzeń sportowych oraz współpracuje z czołowymi zawodnikami, stając się integralną częścią emocji, jakie niesie za sobą świat motorsportu. BOLL wspiera zarówno wielu utytułowanych sportowców jak i młodych adeptów sportu, których charakter i ambicje niosą nadzieję na dalsze sukcesy.
  3. Niezawodne produkty BOLL pomagają zwyciężać w warsztacie, w biznesie jak i w motorsporcie. Zwycięstwo naszych partnerów (fachowców, sprzedawców czy sportowców), to nasze zwycięstwo!

Skala rebrandingu

Kompleksowe podejście do rebrandingu oznacza dla nas nie tylko dokładne zdefiniowanie tożsamości marki czy też ewolucję stosowania elementów identyfikacyjnych. Rebranding marki BOLL to także zmiana podejścia do kształtowania strategii komunikacji, doświadczeń klienta jak i rozwoju kultury organizacyjnej firmy.

Najbardziej zauważalnymi elementami rebrandingu są bez wątpienia nowe lub odświeżone kody identyfikacyjne marki:

  • odświeżone, dwuwymiarowe logo marki, które umożliwia bardzo elastyczne stosowanie znaku w mediach cyfrowych,
  • ograniczona ilość kolorów identyfikacyjnych wraz z rekomendacją stosowania znaku typograficznego BOLL na zielonym tle,
  • nowa, specjalnie skomponowana i wyprodukowana identyfikacja muzyczna nawiązująca do sportowej tożsamości marki (audio DNA i audio logo)

Aspiracje

Nawiązanie do zwycięstwa w komunikacji marki BOLL ma na celu silne powiązanie postrzegania marki z emocjami i wartościami, jakie dostarcza motorsport. Ambicją firmy BOLL jest konsekwentny rozwój biznesu w oparciu o sportowe wartości oraz zaufanie tysięcy międzynarodowych partnerów. Zwyciężanie w zgodzie z zasadami FAIR PLAY jest czymś co nas napędza!

FacebookYouTubeInstagramLinkedIn